Bank przyjazny dla dzieci. Już niedługo nowa aplikacja mobilna dla najmłodszych klientów PKO

Banki już jakiś czas temu uderzyły w nowy segment klientów jakim są dzieci. Młodzież ma szansę od wczesnych lat zgłębiać świat finansów. Jest to ważny etap rozwoju dojrzałości naszych milusińskich i stopniowe wkraczanie w wiek dorosłości.

PKO już wkrótce będzie mogło poszczycić się aplikacją mobilną w wersji Junior. Prace nad nią zostały praktycznie w całości ukończone. Aplikacja ta ma spełniać potrzeby najmłodszych klientów banku. Chodzi o grupę poniżej 13 roku życia. Narzędzie PKO wyposażone w wiele funkcji praktycznych będzie miało swoją premierę już jesienią tego roku.

Pracownicy PKO BP obiecują, że aplikacja dla najmłodszych zawierać będzie dokładnie te same funkcje, które znajdują się na stronie internetowej. Mówiąc jaśniej narzędzie będzie umożliwiać sprawdzanie stanu na koncie, salda kart, śledzenie historii transakcji, wykonywanie przelewów wewnętrznych, a także zewnętrznych, te oczywiście za pełną wiedzą i zgodą rodziców czy opiekunów.

PKO Junior jako jedyny wyszedł ze swoją ofertą do dzieci, które nie ukończyły jeszcze 13 roku życia. Większość banków dysponuje kontami dla młodych, ale dla tych najmniejszych milusińskich do niedawna w świecie finansów nie było jeszcze miejsca. PKO skutecznie wypełniło niszę. Chce nie tylko zadbać o finansowe wykształcenie małych Polaków, ale także zbudować swoją bazę danych na przyszłość.

PKO Junior kusi nowych potencjalnych klientów kolorowymi obrazkami bohaterów ze znanych bajek. Kolejnym świetlistym punktem kampanii jest właśnie mobilna aplikacja dla najmłodszych

Jednak firma nie próżnuje i ma zamiar wprowadzić również innowacyjne zmiany w aplikacji dla dorosłych. Chociażby jedna z nich. Za pośrednictwem tegoż narzędzia konsumenci zyskają dostęp do kart. W planach jest trzecia generacja aplikacji, utworzona zostanie od postaw na nowo. Dzięki niej klient będzie mógł nawet otrzymać pożyczkę gotówkową.

 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.